Onsdag 1 april

HejHej!

Ja idag har det varit en rolig med också dryg dag. Börja med nationella på morgonen. Men det gick jätte bra ju ;D Fick sluta när vi var klara, vilket blev klockan 12. Orkade inte gå hem, kan bero på vädret, eller nåt haha:P Men visst avr det superskönt sommarväder idag?

Iallafall så hängde jag med Tom och Jay i fyra timmar :P Alltid roligt med er grabbor! klockan fyra var det dags att åka hem, träffa robin och charlie vid bussen då. Sen blev det lite chill och suulläää ;) Efter det kände jag tränings sug, så det blev lite träning också. Borde träna oftare (A)

Nu så har jag även förberett lite inför min redovisning imorgon. den kommer äga ;) hahah
Annars så ligger jag bara här och glor på Tila Tequila.

PussTuss;)<3





Nyfiken? gå in på VLT.seoch läs artikeln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0