delicious pink

Hej alla sötisar!

Man kan ju inte hålla koll på dagarna när det är lov. men har ni tänkt på hur
drygt det är att vakna så tidigt på morgonen, osså ska man gå ut och det är jätte kallt! Lite värme skulle inte skada. Då behöver man inte ha så mycket kläder på sig heller.  Resten av dagen har jag jobbat i affären, det är inte alls tråkigt men inte heller så jätte kul.
Snart fyller man ju år också, bara 7 dagar kvar. En sådan outfit skulle inte vara fel, de flesta plaggen kommer från H&M.

Och ett par vita tygskor är ett måste under våren, som börjar närma sig. Funderar själv på att köpa ett par nu, men är det inte lite tidigt när snön ligger kvar?

Nu ska jag nog glo på tv resten av dagen och njuta av min cola!

Puss och kram ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men OMG, patetisk header? :S

2009-02-24 @ 13:01:48
Postat av: Anonym

Men OMG, patetisk header? :S

2009-02-24 @ 13:01:54
Postat av: Linda

om du står för din åsikt behöver du väll inte va anonym?

2009-02-24 @ 13:26:29
URL: http://liindylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-24 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0