En runda på stan

Igår vaknade man tidigt och tog sig ner til stan:) tänk att man orkar så lat som jag är!
det blev iallafall lite nya saker till garderoben. Lillebror<3 hängde också med, han fick nog en rolig dag med sin snälla syster. Jag kan ju helt enkelt inte säga NEJ till små ungar som vill ha något. så han fick två leksaker av mig, ett linne och ett halsband och sen bjöd jag på donken :) haha alltid kul med den sötungen.

Till mig själv blev det en rosa kofta, en vit topp, två scarfs och lite smycken.

På måndag blir det nog mer överaskningar, Sen har jag även varit och beställt en tårta, för 35 pers!! :O

Jaja nu ska jag inte skriva mer, ha en bra dag allihoppa !

Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0