Fika med Jennie

hej hej gullungar<3
Idag så började man 8:30, fixa sig snabbt och gå till bussen. Väntade på vera så tog vi samma buss. Haha igår hade vi jättekul, ivan tog kort på oss och det blev mycket skratt gumman<3 Vi var även och åt på subway  med Noor och Reber, de va väll gott.



Idag har vi även prov i elektonik, önkar att man kunde förstå lite mer på den lektionen :( Men bara för att jag inte kan ska jag inte gå på den lektionen.. På lunchen ska jag träffa Jennie, som kommit hem från tyskland. Jätte kul! vi ska prata och fika:)



Nu så sitter man på en tråkig lektion då, multimedia :S Vi håller på med en film. Bredvid mig sitter Johanna och nördar med tetris ;) Och på andra sidan har vi Chrille som nördar sig med CS.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0