Fredag!

Ja idag så vaknade man riktigt tidigt, fixade mig å så och sen gick till busshållsplatsen. Skulle få skjuts av Veras föräldrar, eftersom jag skulle följa med henne på rättegången. haha skit roliga föräldrar du har gumman. Efter rättegången skyndade jag mig ill skolan, fan va mycke frånvaro man har då :( måste verkigen skärpa mig nu. Hann iallafall till lunchen, men endå så blev det ingen mat för jag mådde så himla dåligt. Efter det så spelade grabbarna CS och då ville de ha massage , haha . Ja det är ju jätte kul att massera killar ! ;)

Efter det så hade man elektonik, usch på de. Lars blev nog lite arg på mig också eftersom jag inte gjorde så mycket. Jag förstår ju ingenting så jag frågade om hjälp, han kunde själv inte ens det! ucsh och fy på skolan, börjar verkligen tröttna nu..men måste hålla ut ett år till.

Sem var det äntligen dags att sluta och åka hemmåt, fy vad ont jag har i fötterna efter att ha använt de nya skorna idag. Menmen man börjar nog vänja sig efter ett tag. 

Nu blir det att ta de lungt resten av dagen, vad händer i helgen då folk?


Some love one, some love two. I love one, and that is you. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0