Fredag

Äntligen fredag! Idag så började man 8:30, vaknade segt på morgonen haha. Tog mig till skolan och kom på att vi inte har nån lektion..Som tur så finns de roligt folk på skolan som är underhållande, som Tom :) efteråt hade vi prog. riktigt dryg lektion, gjorde inte så mycket kollade mest på skor istället. sen lärde mig ella hur man fixar bilder i photoshop, de blev jätte fint. Efteråt kom vera så gick jag och mötte henne. Sen gick jag, ella och vera från lektionen och sminkade oss. Jätte snygga blev vi haha;) Sedan hade vi lite skojj tills vi skulle ha idrott, gillar inte livräddningen, så de blev ingen lektion där heller.

Sen kom Jennie och vi hade tänkt att spääna på rektorn, men tyvärr var han inte där ;(  Så vi pratade lite och gick runt och skrev på tavlorna. Efter en massa slapp lektioner var det dags för elektronik, jätte kul när det bara var 4 personer på lektionen, ingen ide att stanna kvar, så jag gick oxå hem.

När jag kom hem blev jag riktigt överaskad! På mitt skrivbord låg väskan som jag älskar så mycket! Inuti låg det ett kort där det stog "Grattis på födelsedagen! En bror förlåter alltid.. / Ivan" så himla gulligt! var tvungen att springa och pussa han oxå (A)
Bild på min snygga väska kommer sen.

Nu så sitter man och snackar med en riktig sötnos! puss på dig gullet <3

Tack för en rolig dag mina brudar och boys<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0