Godmorgon

Ja idag är det lördag, orkar inte göra något specielt. Så det blir att ta det lungt hela dagen för mig. Rätt skönt faktiskt. Dagen börjar med att man vaknar, gör frukost med mamma och lite mys. Så snackar vi en massa om allt mellan himmel och jord. hahah de va ju länge sen vi snackade sådär. Killar, saker som hänt, kläder ja allt möjligt. Och sen satt vi och surfade på min dator, så hitta vi en sida med modell killar xD Och då vaknade mamma riktigt till ;) Vi såg en kille som såg ut precis som F! Grrr.  Tänk att vi har samma smak på killar också.

Sen hjälpte jag till att duka av så snackade vi ännu mera. Igår hade hon sett en tjej med kortkorta shorts, osså hade en annan tjej snackat bakom ryggen på henne om att hon såg ut som en hora i de kläderna. Själv skulle jag aldrig säga så, istället för att snacka bakom ryggen på henne, så skulle jag gå och snacka med henne. Kanske säga att hon borde mer kläder på sig eller nåt sånt.

Nu tänkte jag göra lite läxor och sånt, jojavet det är riktigt dryg på en lördag :/ men jag har massor att göra så. Sen är jag fortfarande sjuk, Dumma huvudvärk som aldrig försvinner!

Jaja nu blir det musik och plugg!


Pusshej





Always remember the compliments you received. Forget about the rude remarks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0