Halloj

Hej folket, ja nu sitter jag och spelar cs ;O riktigt kul. Mumsar även på en jättegod kyckling macka! Yess, kyckling är min favorit maträtt. Klockan börjar närma sig 12 och det börjar väll bli läggdags snart. eller 12, borde väll säga 1 istället.

Natten mellan Lördag och söndag ska ju klockan ställas om till sommartid, kom ihåg det fowks;) Nu när det är sommartid, fattas det bara sommarväder!

En annan sak som jag tänkte på är det här med nya sommarskor. Visst har ni redan börjat köpa sånna? Men grejjen är ju att man får så himla mycket skavsår att fötterna bara skriker efter hjälp. De vita skorna jag köpt är verkligen inget vidare, man får skavsår framme och bakom. Någon som har tips på hur man kan undvika skavsåren och de hemska bubblorna som svider?

JA nu återstår det bara att säga godnatt och sovgott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0