Lördag


Hejsan!
Då var de dags att sova snart, alltid skönt när man är jätte trött och ska lägga sig. Lättare att somna då. Ser även nu att lillebror sover så gulligt i min säng, haha. Vore taskigt att väcka han så han blir nog kvar till morgonen. Kan också tilläga att jag har ont i halsen, börjar bli sjuk igen :( Jag hatar att vara sjuk!
För övrigt har det inte hänt så mycket idag, fixat bloggen som ni ser, supernöjd nu! Sen så har jag nördat hela dagen med datorn min. Kollat runt lite å så på kläder och annat skoj.

Imorgon ska man vakna tidigt för att jobba, jämfört med idag så vaknade jag runt 14:30.. Ingen hemma så det var rätt skönt, kan man säga. Nu ska jag hoppa in under täcket och glo på en film eller nåt.

Godnatt pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0