Lördag 28 mars

Godmorgon bloggen!
Sovit skönt? Ja det har jag iallafall, alltför skönt :) Ligger fortfarande i sängen och latar mig. Ingen är hemma förutom jag och lillebror, de andra har väll saker att göra och ivan är i Stockholm då. Idag blir de  väll att ta det lungt hela dagen, kanske hittar på nått senare på kvällen.

Ja, annars så ligger jag bara här, och som tur är så har man sånna där mealbars, perfekt för lata dagar ;) Hade köpt två paket, choklad/banan och en med äppel smak. Fixade även en bild nyss till sammo som fyller år, grattis till han!

Nu ska jag kolla om brorsan är hungrig och laga lite mat till han ;) sen blir det å fixa bloggen lite.

Pusshej kjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0