Måndag

Hej hej bloggen!
Idag så har jag bara haft en trökis dag i skolan, först samhäll, sen programering, usch, fy och blä på båda. Sen hade vi multimedia, så fortsatte vi med att spela in filmen. Riktigt kallt var de också så man väntade bara på att få komma in.

och sen måsta jag också nämna vad som hände när jag och charlie var påväg ut från skolan, jo min klack fastnar i dörrmattan och hela skon flyger av min fot (A) haha ja det brukar hända ganska ofta. Skämmit varje gång det händer(A)

Ja efter multtimedian var det iallafall dags att sluta och pallra sig hemmåt. Tog bussen till affären, stannade där en liten stund och sen skulle vi hem, och gissa vem som körde ;) jo, självmordsföraren Ivan , hahahah, nämen han kunde faktiskt köra bra. snart blir det körkort big boy ;)

Nu ligger jag i soffan med ett 100 meters täcke runt mig, fan va jag fryser :O  Men nu blir det lite chill och teve ;)
(Noor har lånat min mobilsladd, så de blir inga bilder idag, ni får se de imorgon istället)

Love and Peace FOWKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0