Onsdag 18:e mars

Ja vad händer en onsdag som denna då? Jo inte så mycket förutom plugg, huvudvärk, tabletter och nässpray!

Idag vaknade man riktigt tidigt också, vill ju inte komma försent och få massa frånvaro. Iallafall så hade vi samma tråkiga lektioner som alltid. På multimedian började vi filma idag, haha det va jätte kul, jag fick sminka å så^^ Tråkigt att det blåste så mycket och förstörde värmen (A)

Sen så gick vi tillbaka till skolan och skulle ha fler lektioner, orkade inte alls så jag la mig i soffan istället. Jobbade lite med johanna tills chrille kom och ville gå till donken. Klart man följer med. Vi köpte en glass och delade (någon gillar att bli matad) hahah.

Sen gick vi tillbaka till skolan så mådde jag illa å så, vad är det som alltid gör en glad? jo, VERA! haha. Så gick vi och åt mat först, sen gick vi till det dyraste stället i västerås som säljer choklad och sånt, 70 spänn för en liten bit :O Iallafall så blev vi bjudna på en varsin chokladbit, det var ju gott oxå! Osså köpte vi en blåbärssmoothie, så himla gott var den! Synd att det var ett litet glas då.

Efter de gick vi tillbaka till våra skolor, sen gick jag ner på stan och skulle köpa ett par skor. Mitt kreditkort fuckar så det blev inga. La undan de tills imorgon istället^^


Nu så sitter jag och skriver på mitt PM, Nationella i Svenska B som handlar om temat "enangemang och påverkan" . Lyckades skriva ganska bra faktiskt. Få se vad läraren tycker imorgon.

Här kommer lite bilder från dagen..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0