onsdag 25 mars

Hallu^^
Nu sitter jag på lokaladatanät lektion, super roligt, finns inget roligare haha *noooooot*. Ne ska inte klaga så mycket eftersom jag inte jobbar så mycket heller. På lunchen träffade jag Veriis och Emil, först gick vi upp där på jobbstället, men tanten blev tjurig, haha hon ba fråga os vem vi har som handledare och grejjer, så vi sa att vi hade Anna, hon ba stora eller Anna som är liten? hahah då fattade hon nog att vi ljög:P så vi gick därifrån.



Istället blev det att gå till donken och äta =) 
Efteråt skulle jag egentligen ha prov i elektronik, men läraren vägrade ;O
Jaja sen blev det hem och sova för ja var så himla trött..

Puws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0