Söndag 29 mars

HejHopp!
Idag så vaknade man tidigt då, fixade mig snabbt och drog med pappa till affären. Jobbade tills klockan 6, och efter det blev det en liten biltur. Sen åkte vi hem och plockade upp da family och åkte vidare mot resturang Tropic. Jag kan lova att de har godaste maten där! Men själv var jag sugen påpommes frites, så det blev kyckling med pommes. Ett riktigt plus är ju att det jobbar snygga killar där ;) (A)   Och som vanligt börjar mamma spana xD haha, och det är därför jag alltid brukar sitta bredvid henne när vi går ut å så.

Sen så blev det att åka runt med bilen lite mer innan det var dags att komma hem igen.

Nu så har jag duschat och fixat lite saker..Så det blir nog läggdags ganska snart, vill ju inte vakna som ett mongo på morgonen ;P

Har även sovmorgon imorgon så vi får se om jag hinner skriva ett innläg innan jag drar till skolan.

Och här kommer det en bild på min mat, haha synd att man kommer på att ta kort när halva maten är borta (A)  och sorry för en otydlig bild...


I affären..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0