söndag!


Japp då var helgen slut, back to school imorgon! lite srt men så ere. Osså har man fixat naglarna och klippt lite på håret så det ser finare ut nu^^ . Har även fåttt tillbaka min kära mobil som har varit på lagning, det var inget fel på den förutom att de har bytit displayen. Nu funkar den som den ska iallafall.

På morgonen fick man vakna tidigt igen då, fixa sig snabbt och dra till jobbet! haha ibland träffar man på riktigt sjuka människor kan jag lova. Iallafall så drog jag hem sen och pluggade lite.. Tack mina nördar som underhåller mig och gör vardagen lite roligare (A) och en stooor puss till F :) <3

Nu ska jag dricka lite vatten för det känns så j***a torrt i munnen, inte kul. Sen blir det nog att glo på tv:n och somna..

Pusshej så ses vi imorgon brudar och pojkar

Kommentarer
Postat av: Aiight

Vem är denna F? ^^

2009-03-09 @ 20:31:25
Postat av: Linda

hihi säger sen gumman;)<3

2009-03-10 @ 09:05:54
URL: http://liindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0