Speciell inlägg till Jennie ;)

HAHA, det här är ett speciellt inlägg bara till dig Jennie, bara för att göra dig lite avundsjuk;)

Idag när vi slutade skolan och skulle gå hem satt jag på pingisbordet och snackade med kristian, charlie, robin å de. sen tar de av mig mina klackskor och lägger de uppe på fönstret, osså går rektorn  förbi och ler gulligt som han brukar göra(A) Han tar mina klackskor och kommer med de till mig ;) haha värsta cindrella berättelsen ju! å sen jag bah sa ett blygt taack (A) och han log med sitt charmiga leende .

Hahah ofta inte göllit ;)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: F

msn :)

2009-03-24 @ 19:43:59
Postat av: jen

HAHA tro mig e rikttigt avundsjuk nu:(:(<33<3<3

2009-03-24 @ 20:14:03
Postat av: Linda

haha tänkte väll det oxå ;) <33

2009-03-24 @ 20:49:01
URL: http://liindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0