Spicey HOT HOT!

Idag så vaknade man riktigt tidigt, kunde inte sova alls för de var s åhimla varmt. Hade riktigt ont i huvudet oxå och kände mig varm. Men jag lyckades ta mig upp och började fixa mig, drog till skolan sen, som vanligt så har man ingen lektion så de blir håltimma, iallafall hade vi en lektion innan lunch. Efter det drog jag, Ivan och Vera till Spicey Hot, hahah min mat var jättegod medans idioterna beställde stark mat som ingen av åt xD Så jag är snäll och bjuder på min mat.



Efteråt gick vi tillbaka till skolan och som vanligt ingen lektion då heller.. Väntade tills vera slutade och hon kom förbi en stund. Sen gick hon för hennes mamma skulle komma. sen gick jag och bror runt lite på stan, Hittade ett ljusrosa läppstift, köpte den direkt eftersom jag har letat efter en så länge! Sen väntade vi på bussen för att åka hemmåt.

Stackars brorsan blir tagen av snuten när han står och leker med sin kniv hahah<3

Nu gör man inte så mycket utan tar det lungt bara och fixar lite med bilder =)

Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de var jättefin färg på läppstiftet, vart köpte du de?=)

2009-03-17 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0