Tisdag

Shululu
Då ska vi skriva en hel berättelse haha, needå men erkänn ni älskar det jag skriver;)

Idag så vaknade man tidigt, fixa sen skolan, riktigt drygt när man är lite sjuk å så, men nu är det tillåme värre! Iallafall så var det chill i skolan. tog de lungt hela dagen bara, sen kom Emma, my bitch och hälsade på, vi prata lite, taffsa lite hahah och sen kom veris och hälsa på oxå då blir det lite mer fart hahah ;P Vi hade kul iallafall:)

Sen hade vi multimedia och då skulle vi ta kort på några hus som vi ska ha med i våran film, riktig stek väder var de oxå:D Sen köpte vi cola för det är så jefla gott (A) sen gick vi tillbaka och tråkade resten av lektionen.

Nu sitter jag i brorsans säng, han är tråkig så jag försöker va lite social och chattar me folk:) Chrille camar och freddo är en sötnos! <3 och jag är trött på att vara sjuk, kan ju knappt andas in genom näsan:(

aja nu ska jag "plugga" lite till elektronik provet som jag ska ha imorgon^^

bjuder en bild på chrille och hans söta hund :)


Pussåhej leverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0