torsdag 4 mars (sen inlägg)

Hej söta människa! här kommer ett sent inlägg från torsdags, har förmodligen glömt att skriva då. Men iallafall så var det en rolig dag i skolan, kanske för att de flesta lektionerna var lärarfritt? Efter lunchen kom bebis till mig med sin wille :)  haha så dum som jag är brukar jag alltid åka ner med hissen medans de är påväg upp? xD haha  . Men vi hade bestämt att vi skulle fixa hennes blogg! efter en stund kom en kompis till wille. De tyckte nog att vi var sega, så de ville dra efter en stund. När vi var klara gick de och jag gick tillbaka till min lektion.

Efter lektionen ringde roni, så vi pratade i nästan en halvtimme. haha han sjöng blå blå för mig ;P (killen borde ju söka till idol!)

Sen vill jag också säga att man inte ska lita på vem som helst, orka ljuga om vem man är, orka säga ett nytt namn för varje person man träffar? värför inte vara ärlig och säga vad man heter?

Puss och Hej från lilla mej =)



Här är även en bild från onsdags då jag va på saffets med Vera, mys med dig gumman<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0