Torsdag

Hej bloggen!

Idag blev det en tidig morgon, bara å vakna och dra till skolan. Imorgon har vi iallafall sovmorgon!
Första lekitonen hade vi multimedia, vi fortsatte filma å så. Vi får hoppas att den blir bra, vilket den säkert blir. efter de så var det dags för SVENSKA! alltså dags för nationella :S Som vanligt så blir jag nervös och får panik!!! Haha fråga inte värför:P

Men vet ni vad, jag är skit stolt! För att det gick jätte bra, mycket bättre än jag hade förväntat mig. Talet blev sådär lagom långt å så som den skulle va. Efter det hade vi bara tråkiga lektioner som Lokaladatanät och elektronik. På elektronik lektionen blev de CS med killarna ;) Kan inte direkt säga att jag ägde de, menmen det tar ju lite tid att lära sig ;)

Efter skolan blev det en liten runda på stan med Ivan och Noor:) Kollade på kläder, men det blir nog att vänta lite tills mitt kreditkort fylls;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och mumsa på vanilj youghurt och lyssna på persiska låtar:P de är skit bra, man blir på bra humör av de oxå.


Pusshej !



Kommentarer
Postat av: Geko

Fin bild du har på dig själv i bannern. Me like da booty!!

2009-03-27 @ 09:39:01
Postat av: Linda

heh tackar;)

2009-03-27 @ 11:31:21
URL: http://liindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0